Ledig idag, men så mycket att göra....

Ja, jag undrar om jag gjort nåt annat den här veckan än jobbat och tränat..... känns inte så, men så idag är man äntligen ledig.... Dagen började med att jag vaknade jätte tidigt, fast jag ville sova länge... gick upp och ut med Tyzon som behövde kissa. Sen åt vi frukost han och jag gött... då blev jag dömätt..... nu har jag ett berg av disk som väntar. Klockan 12 ska jag på body pump, (måste träna oxå) sen kl 14 ska jag till vetrinären med Tyzon. Vi ska dit på en efter koll, så jag hoppas att de säger att han mår bra. Så att jag slipper gå dit något mer nu, kostar så jäkla mycket.
 Sen har jag precis fått reda på att jag ska till hanna kl 18, och jag och Peter som äntligen skulle få en hel eftermiddag/kväll tillsammans. Vi hade planerat att vi skulle laga mat ihop sen gå på bio....men men det sket sig, Tur att man har en såå förstående pojkvän, jag älskar honom såå mycket.
Så nu får vi ta den kvällen någon annan gång, när det blir har jag ingen aning om....
Kram

Kommentarer
Postat av: Marre

Hoppas det gick bra hos vetrinären och att du blev fin i håret :) cs imorn...puss och kram

2008-05-16 @ 22:53:31
URL: http://marre10.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0