möta mamma

Igår åkte jag till Norrköping för att möta min mamma, jag är inte därifrån så jag bad henne att vara där extra tidig i ett mess, så att jag inte skulle stå där själv, men så kom jag i väg tidigare och skrev när jag skulle vara i stället.....
bra, trodde jag men pendeln gick snabbare en vad jag trodde....så då messade jag igen att jag var där.... då ringer mamma och säger: Va, nu men jag trodde du skulle komma (12.10 vilket var 40 min senare) och inte alls vad jag skrivit i messet, hon hade tolkat det som hon själv ville. Hon hade inte lämnat min systers bostad och väntade dessutom på att hon skulle komma hem.
Jag promenerade till stan själv( för första gången, gjorde det genom att följa den största klungan), gick en stund innan de ringde och hittade mig.
Vi gick en sväng på stan, sen åt vi thaimat, jätte gott fast man inte fick det man beställde.!
Sen var min mamma snäll och köpte en klocka åt oss var (tack). Min är jätte snygg!! Men så fort jag lämnade butiken slutade klockan att fungera, när jag insåg det var vi redan på väg hem till Linköping! Fasen att alla mina klockor går sönder.

Väl i Linköping gjorde vi det mamma egentligen hälsade på för, nämligen gick på handledarkurs, för att jag och mamma ska vara handledare åt Iza när hon övningskör....Alla måste gå en sån handledarkurs, det är lag på det, och vi hade hört att det var tråkigt och att det är bara att sitta av tiden, men så var inte fallet, jag tyckte att dt var intressant. Visste ni att det är bara ca 51% som klara teoriprovet första gången och att det bara är ca 59% som klara uppkörningen, det är skrämmande tycker jag.
Grattis vill jag säga till Lisa som klarade Teori provet igår, på första gången. Grattis, nu är det bara uppkörning kvar!!!

När vi kom hem var det taco dax, mmm gott!! Sen gjorde min syrra en smarrig efterrättimage27
 men efteråt när hon har gjort den och vi börjat äta av den säger hon att det ska vara vaniljglass till den och att den är godare då, vilket jag absolut måste hålla med om fast jag ej provat det än.
Sen åkte mamma och Iza hem, och jag och Peter hoppade i säng.

Kram

Kommentarer
Postat av: mellansyrran;o)

Fasen...lät ju som en trevlig dag, synd att man inte kunde vara med:( haha. Göra stan, tai mat och god efterätt..kan det bli bättre?!
Grattis Lisa från mig med till ett lyckat teoriprov!!
Puss

2008-05-07 @ 13:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0