Nu är man trött.....

Den här dagen har varit konstig minst sagt....

Den började bra, som den skulle förutom att jag fortfarande är sjuk..... blä..
kom till jobbet allt frid och fröjd, men när vi skulle öppna gick inte gallret upp... fasen, det hade gängat fast, så jag och en tjej fick fara till stan för att jobba en stund i stället till gallret skulle vara fixat.. kl 12.45 fick de äntligen upp det, och vi blev skeppade tillbaka.... vilken dag, phu så när man kom hem var det bara att svida om för att åka på lagfest... super kul,,, jag körde så jag var tvugen att hålla mig nykter och med den här klubben är det inte lätt.

Det var prisutdelningar
image22

men den som var nöjdas och helst ville ha en medalj var monken
image23

det var många priser som delades ut men inte fick jag nåt.....men lika glad var jag för det....fasen för att man ska jobba i morgon...så jag var tvungen att lämna den ljuva festen... så slutet på den får jag väl höra i natt av min kära pojkvän som är kvar där.
Grattis till alla flickor 15 i mjölby!

image24

Pålle fick ta emot pris för årets materialare, han blev jätte glad och väldigt rörd..... hans hjärta finns verkligen i mjölby♥

När jag lämnade festen var dansen i full gång, de försökte få upp mig men jag dansar aldrig nykter någonsin aldrig inte en chans!!
image25

dj:s var på plats oxå:), de rockar i båset.....

image26

Hoppas att alla får och hade en jätte trevlig fortsatt kväll... nu sitter jag tillsammans med min älskade Tyzon, stackar har varit hos vetrinären idag, kostade oss 1200 kr. Har har fått ett hål på ögat, jag tycker så synd om honom så det skär i hjärtat..... Han och jag sitter och tittar på blommor av stål.... en jätte bra sorlig film....

Ha det gött!!!

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofi

Du är då en riktig partyprinsessa. =) Kommer följa din blogg med största intresse =)

2008-05-04 @ 21:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0