Nu är våren här....

image78

Man vet att våren är här när vatten spelet blivit installerat och solen skiner förfullt, nu har det varit fint i två dagar, och jag hoppas innerligt att det håller i sig till helgen efter som jag är ledig i helgen. Då ska jag och Peter bara vara med varandra och ha det bra.
Nu sitter jag och äter frukost och tänker på att jag snart ska betala räkningarna, mindre kul för jag kommer inte ha några pengar över till annat....bläää
När det är gjort ska jag ta Tyzon på en lång promenad för att glömma det tråkiga. Innan jag åker till jobbet i dag ska jag åka och träna BP, om jag inte blir för lat. Efter jobbet ska vi ha after work  med jobbet, det ska bli jätte trevligt, sista gången vi träffas alla, Linda ska ju tyvärr sluta, buhu....

Nu måste jag sätta igång.....
KRAM

Kommentarer
Postat av: Sickan

Lilla prinssesa tänk dig noga för när du får lönen
innan du köper för mycket Den ska räcka i ca 30 dagar. Vänligen Sickan

2008-05-23 @ 22:34:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0