Söndag...och dåligt väder!

Nu är helgen slut...fast det gör mig inget för jag har ändå jobbat hela. Sen har det inte varit fint väder heller. Efter som jag och peter inte fick våran myskväll i fredags så fick vi ta den igår kväll(lör) istället, men det var inte förrän efter att vi storstädat lägenheten och tvättat.... Sen lagade vi mat ihop, vi gjorde hemlagad pizza mums. Senare sen åt vi räkor och drack ett glas vin, jätte gott. och bara mös med varandra.. sånt behövs ibland.
Jobbat i helgen har varit både kul och jobbigt, det har varit så mycket folk, jätte kul, men mindre kul att alla sliter och drar i allt och slänger kläder huller och buller, jag förstår inte varför folk måste göra så...
Till riktig söndagsmiddag åt vi rökt fläskfilé med färskpotatis, beasås och sallad det var jätte gott. Till efterrätt har vi glass och vatten melon, det är riktigt smaskigt.

Imorgon ska jag upp tidigt för att åka och träna med Marina, vi ska köra bodypump, fasen vad vi är duktiga, men efter det blir det god frukost, sen ska vi raka vägen till jobbet.....

Kram

Kommentarer
Postat av: Marre

visst är vi duktiga.. går upp så tidigt för att träna.. bra gjort! längtar efter att få se bilderna på frillan :) hade bäst...kram

2008-05-21 @ 17:06:24
URL: http://marre10.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0