VALBORG!!

♥ Nu är jag hemma igen efter att ha varit hemma hos mamma i Uppsala!
Vårt valborg firande började i tisdags efter att jag slutat jobba, då vi hoppade in i bilen för att snabbt ta oss till Uppsala för att fira kvalborg hos Nina. Kom dit vid kl 23, och drack några glas vin, men den kvällen blev inte så sen...åkte hem vid 1, vi skulle ju upp tidigt för valborgsfirandet.
image9
Här är det två som är lite slitna på valborgs morgonen haha, mina två älsklingar.

Kl 10 träffade vi alla och lade ut våra filtar på ekonomikum, där hade vi jättetrevligt. Vi drack och åt, och pratade.
Det värsta som hände mig då var när, Gennet och jag var och kissade var det en fågel som sket på mig......fasen...vi döpte han till Roger. Inte var han snäll inte.

Här är lite filt bilder.

image10

    
                                                                         emmy och carro                    tim                micke, lisa och gennet

Jag och Peter lämnade filten ca kl 2 halv 3 plus min lilla syster som åkte med oss, min snälla mamma kom och hämtade oss. Emmy hade stuckigt tidigare hon gick på champange galopp, vilket man måste testa på en gång som student. Man går till en nation och stänker med champange, jag vet hur det låter, men när jag var på det var det kul,,,,men en gång räckte för mig.

Vi åkte hem för att hinna med sill lunchen med mamma och jan-åke, det var gott men jag fick ingen nubbe;( haha
behövdes inte. Sen var det bara att hoppa in i duschen för att göra sig ren och fin för kvällens grillfest. Som skulle vara hos carro och pål. Jag Emmy och peter cyklade dit, men vi hittade inte riktigt och Carro svarade inte i tel.... mitt humör sjönk.....men till slut.....fick vi tag i henne och då började festen, hon gjorde nåt man inte får gick och vilade sen somna....gennet min bästa vän gjorde samma sak....när kom hon, ja just sist av alla...några timmar senare.
image16
Här är jag och mina bästa vänner: Gennet choklad och Lisa lakrits och jag fick självklart vara michaela vanilj♥
Kvällen slutade väl inte riktigt som man hade planerat men det blev bra till slut i alla fall, det blev ingen utgång, men jag Peter och Gennet satte oss i alla fall på stads hotellet och tog en öl..... eller de tog en öl och jag drack is vatten,,,, men senare har jag fått veta att de tog shots oxå, utan att jag fick vara med:( det smög de med i baren.
Gennet hade som vanligt i slutet av kvällen tappat bort nåt..... nu var det nycklarna.... och gissa vad....som vanligt lyckades hon på nåt sätt få tillbaka dem.

Dagen efter valborg var man sliten..... grillade på kvällen med familjen, det var super gott. Det enda jag ångrar nu när jag var hemma var att jag inte besökte min älskade mormor och morfar......
Men det blev tyvärr att vi spelade wii i stället, det var super kul. Det spelet har hamnat på min önskelista.
 

  
emmy                          matte                          peter och mange

Senare den kvällen fick jag feber inte kul, så jag låg med feber hela natten, inte kul att gå upp tidigt när man är sjuk för att åka hem och jobba,,, men jag gjorde det, så nu är jag helt slut. Ska hoppa i säng och kurera mig nu.
Kram

Kommentarer
Postat av: mellansyrran;o)

Ja fasen wii spelet e på min önskelista oxå...hur kul som helst och hur bra träning som helst...(wii fit ska vara grymt bra)
Jag kan hålla med dig om att det räcker med en gång på champange galoppen...kände mig för vuxen för det hela...man skadar sig och blöder(tessan), vilket inte e så skoj.. Men ack så kul det e att spruta champange på folk..hihi!!
puss

2008-05-07 @ 13:33:25
Postat av: Lena

Fan vilken snygg frisyr! Hoppas allt e bra med dig annars. Ha det!

2008-05-08 @ 12:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0