Varför blir jag inte frisk....

Fasen vad jag är förkyld, vill bli frisk nu för jag vill börja träna... Nu ska Sandra oxå köpa träningskort på Nautilus jippie, då blir vi fler som tränar och kan motivera varandra.

Marina kommer hem i dag, efter en vecka i Egypten,,,, tror ni att hon kommer att vara brun, inte lite heller, kul att man själv är blekast i stan. Borde sola men, kan inte än pga min nya tatoo. Har faktiskt saknat Marina...:)
¨
Är oxå, dö hungrig.... men min älskling är och tränar så jag får vänta, för vårat kylskåp är TOMT!!!

Nu ska jag kurera mig.

Kram

Kommentarer
Postat av: Marre

hej hjärtat! nu är jag hemma igen... måste hitta på nått snart! puss hej

2008-05-07 @ 08:14:44
URL: http://marre10.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0