Chicco

Var dit igår kväll:


här är han, lite smutsig för de hade ätit precis och det gjorde de med hela huvudena..(alla valpar) jätte söta.


Här går Chicco lite...


Här är Chicco ny badad... så söt.

Nu är valparna nästan 4 veckor. Det är kul att vi kan gå och hälsa på en gång i veckan, så man får följa hela utvecklingen. Jätte kul.
Chicco är nu lika stor som Tyzon var när vi fick hem honom.

______________________________________________________________________-

FREDAG

Idag har jag bara jobbat, känner mig tyvärr fortfarande febrig... men hoppas att jag mår bättre imorgon. Så kvällen var ganska lång. När jag kom hem blev det soppa till middag ocg till efterrätt vart det godis och coca cola. Tittat på gossip girl har jag oxå gjort. Nu snart kommer peter hem, för han har varit och tittat på innebandy...

Puss

Kommentarer
Postat av: lisa

såå söt....bra val!!!puss o kram, krya på dig

2008-11-15 @ 11:56:07
URL: http://detbliraldrgsommantanktsg.blogg.se/
Postat av: mellansyrran

vad söt han e...kan han inte vara så där liten och se så där oskyldig ut hela tiden;) hehe...nä då han kommer bli en fin å ståtlig hund....

puss

2008-11-15 @ 13:46:34
Postat av: lisa

jo jag undrar? var har du köpt dtt svarta hårband?är så fint, har letat....puss

2008-11-15 @ 14:11:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0