fredag kväll---ensam

Ja, Peter är inte hemma och inte heller Tyzon.. Peter är hos en kompis i Jönköping och Tyzon är hos Peters föräldrar.
Jag ska nämligen åka till min systers skola i morgon på öppet hus, så det var därför han inte kunde vara hemma.
Har jobbat i kväll, sen var det typ direkt till mjölby för innebandy match. B-lags match, vi mötte succe och vann med 27-0.
Det var kul att spela, jag gjorde 7 poäng.. är nöjd..:) Efter matchen åkte jag och Emma till Mc donalds för att äta, Emma skulle till Hanna sen så jag passade på att hänga med en sväng för att spana in hennes nya lägenhet. Var hemm ca 22.45. Så slutsatsen är väl att jag inte varit hemma och ensam länge, men den här stunden räcker...
Peter jag saknar dig och Tyzon.....
Mina älsklingar...

Ska sova snart, (om jag kan somna) Ska upp tidigt, sandra kommer förbi vid 8 skulle hämta lite saker, sen ska jag ju ta pendeln som sagt var till norrköping. Sen kommer mamma och mormor till mig, det ska bli jätte nice;)
Ska på middag hos Peters päron oxå.

Nä, nu ska jag sova (försöka) Tycker synd om mig själv, dessutom känner jag mig ensam,  den här tiden borde man njuta av, men... jaja.

Puss och dröm sött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0