Fredag...

Nu har dagen snart tagit slut... Varit hos frissan i dag.

 före

 efter

Är super nöjd.:)
Efter frissan var jag in en sväng och sa hej till Sandra, och köpte mig en vinter mössa.
Var förbi h&m och testade tröjan jag spanat in, kunde inte motstå den var ju så fin och kanon på. Det är leopard mönster, me like very much. Jag har fått nått dille på djurmönster. Jag gillar det modet nu. Härligt.

Efter stan var jag på ett ställe jag inte varit på många år, nämligen biblioteket, skaffade mig ett låne kort och nu ska jag börja låna böcker. ;)

Snabbt hem och börja tvätta fönster, stryka och sätta upp gardiner plus stärnor och ljusstakar. (inte klar än)
Vid 4 gick jag och Peter för att hälsa på Chico plus syskonen... Super söta.
 Chico

 valparna

 här äter de, så sött

Efter vi hälsat på de små sötingarna, var det bara för mig och Peter att åka och handla, om jag säger så så var det super länge sen vi gjorde det, vårt kylskåp var helt tomt, så det var en STOR handling.
Till middag åt vi plankstek det var såå gott, jag lyckades verkligen med att göra pottismos, den var mumma.
Nu är Peter och badar, men när han kommer upp ska vi äta efterrätt, som är vaniljglass med persikohalvor och kanske lite choklad sås. Senare i kväll blir det nog lite glögg oxå;)

Puss på er...


Kommentarer
Postat av: mamsen

varför sån liten text ser inte vad det står kram

2008-11-28 @ 22:03:10
Postat av: lisa

Vad fin du blev i håret...snyggt med kajal som ramar in ögonen också!!

Låter som att ni hade en fullspäckad dag:)

kram

2008-11-29 @ 09:01:22
Postat av: mellansyrran

Du blev jätte bra i håret ju.... och hoppas det blev en mysig kväll.

Puss

2008-11-29 @ 09:15:26
Postat av: mellansyrran

Du blev jätte bra i håret ju.... och hoppas det blev en mysig kväll.

Puss

2008-11-29 @ 09:16:06
Postat av: Iza

Nu var han ju underbart söööt hihih <3 . mickan , ring mig . :(

2008-11-29 @ 19:52:49
URL: http://izable.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0