Gästblogg!

Tja!  Eftersom jag brukar smyga runt hemma hos Mickan och Peter om kvällarna så var det nu dags att jag fick ge min bild av deras (och min) kväll! Och vem är då jag? Jo, ja är alltså David och jag har nog funnits med i vissa tidigare inlägg... Ja vad har hänt idag då? Jo, Peter har varit hemma i Värstá och Mickan har tydligen jobbat ute på Ikano. Själv har jag varit och tränat och efter det blev det en 10-bitars sushi... Senare på eftermiddagen låg jag och kollade på Be kind rewind då Peter ringde och frågade om jag ville komma över på lite mat,  jag tackade ja!

Tog cykeln och styrde mot Götgatan, skulle göra lite inköp på ICA Skolgatan och tog i dörren...låst! Va fan, det ska ju var öppet till 20.00! Det visade sig att de stängde kl 18.00 pga Alla helgon helg och jag kom 18.15. Kan säga att jag inte var den enda som blev besviken, under mitt korta stopp på typ 15 sekunder kom tre personer och ville in! Så det blev att ta sig till ICA Vasagatan, handlade en riktig lördagspåse med folköl, chips, cola och nån fanta till lite drinks... 

Dök väl upp på Götgatan 18.30 där det bjöds på rökt fläskfilé och pommes, inte illa kan jag lova! Tydligen hade Peter först styckat och sen rökt filén i Värstá, så går det till på landet! Ha, ha!  Mickan hade klätt upp sig lördagskvällen till ära! De där brun/lila plyschmysbyxorna var på! Läckert, hon snackade om nåt nåt nytt nagellack till fötterna, eller tånaglarna...  jag fattade inget...men det skulle tydligen vara bätter i  sommarljuset...hmmm...detta är ingen modeblogg så jag lämnar det där nu!

Peter kollade lite lägenheter och lite hus på nätet, undrar när samboparet ska sätta sig i radhus och köpa kombi! Tror att vi kan se det under 2009! Vad tror ni där ute?

Efter maten blev det nåt på tv, Typ nåt Dobbidoo på femman, det blev lite allsång här i vardagsrummet...I will always looooove youuuu! Vackert som en sommaräng! Peter tog i från tårna och kom nog upp på 100db! Nej, nu måste jag nog vara lite social. Ha det fint där ute, vi kanske syns!

Just det, det ligger nåt litet svart på golvet och det snaaaaarkar!  

Kommentarer
Postat av: Iza

Jag tror (hoppas) som dig david, om huset och bilen !



och synes gör vi nog nån dag.

2008-11-02 @ 22:11:34
URL: http://izable.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hej !

Vad tycker du om mitt senaste inlägg. Har du några tips ?

Kram H

2008-11-03 @ 16:44:32
URL: http://honhannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0