GLÖGG!!



Yes jag fick tag i en flaska... ok, två men ville ha tre men jag gav bort den tredje till en i kön som gärna ville ha en.... snäll som jag är... Folk var som tokiga.... Nu längtar jag till dec så jag får börja dricka. Skulle få en flaska av mamma oxå... snäll som hon är...

Mamma och Iza sov hos mig natten som var, trevligt var det när de var här, blev lite glad. Tråkigt att de inte kunde vara här längre...

Är jäkligt trött nu, ser CSI och efter det är det raka vägen till sängen, ska upp TIDIGT i morgon, ska köra Peter till sjukhuset, han ska operera sig i morgon (knät). Stackarn, men det klarar han...
Får se hur länge jag stannar med honom, jag börjar ju jobba kl 12.00 sen har jag ju Tyzon som jag ska gå ut med, och han ska få en låång promenad i morgon.

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Iza

hur gick operationen idag? :O

bra att du fick tag på lite glögg, hehu :)

det är alltid tråkigt att man bara kan vara hos dig så lite..:/ ackack

puss

2008-11-04 @ 16:07:53
URL: http://izable.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0