Helgen.. FOOTLOOSE, m.m.

Fredags kväll direkt efter jobbet åkte jag och Peter till Uppsala kl 23.30 var vi där. Vi sov hos Emmy och Matte för omväxlingsskull.
Lördagsmorgon upp rellativt tidigt, jag och Emmy gick till Willys för att handla frukost. Tog 9 över 11 tåget till Stockholm, det var knök fullt så jag och Emmy fick stå upp hela vägen dit. Väl där sa vi hejdå till Peter och Matte ganska fort, för de skulle i väg till O' Learys och titta på fotboll och dricka öl.
Emmy och jag tittade en jätte kort stund på stan, sen var vi tvugna och försöka hitta till Intima teatern, den låg vid Odenplan, är man inte i Stockholm så ofta är det inte så lätt må jag säga.
 '
Emmy och jag på väg till Footloose...

När vi väl hittat bestämde vi oss för att äta på ett ställe i närheten, när jag fick in min mat var den kall... inte såå gott, så tog de in och värmde på det igen då blev det så varmt att riset hade torkat ihop...:(
Mindre lyckat. Efter maten gick vi tillbaka till stan en jätte snabbis, för att kolla lite, köpte ett skärp, det var det enda...
Sen var det dags att bege sig till:


Det var mysigt att titta. Brolle skulle tydligen ha en av rollerna, men han var inte med så hans inhoppare fick spela i stället, vilket jag tyckte var bra för han var snygg:)
Hade velat att de sjöng mer på engelska så jag hade kunnat sjunga med:) haha
Efter föeställningen gick vi till stationen och tog tåget hem, Peter och Matte hade hälsat på Peters kusin Micke, jag kan säga att de var lite runda under fötterna...
Lör kväll:
Utgång på schemat, Lisa och Carro kom förbi det var jätte trevligt.
 Carro och Lisa.

 Lisa, spelat gitarr hero(lite spel måste man ju alltid ha med)

 jag spelar guitarr hero, (men är inte så stort fan av det spelet, för jag blir alltid utbuad och så slänger de tomater på mig... Förstår inte varför jag är dålig på det när jag är såå bra på luftgitarr.

Det var bara jag och Lisa som gick ut på krogen sen, vi gick till Flustret, det var kul, träffade lite gamla vänner, det var bra musik, väldigt blandat med folk, men, men är glad att jag inte bor kvar där...

Söndag: Upp tidigt igen åka och hälsa på mamma, åt frukost där... Sen vidare till mormor och morfar där vi fick fika, trevligt att träffa dem, sen vidare till Pappa och Mikaela där vi åt mycket mat, sen var vi på väg tillbaka till Linköping vid 19.00
Var hemma vid 23.00 och var super trötta...Sov som en stock hela natten...

Puss

Kommentarer
Postat av: Iza

HAha , SÅÅ bra på luftgitarr JA :D



Tråkigt att Brolle inte var med.. Puss

2008-11-11 @ 18:19:21
URL: http://izable.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0