Ja, ledig i morgon jippie...

Jag tänker inte som alla andra ta upp USA valet, dels för att jag inte är så insatt. Men fortfarande verkar alla se färg...
Bara jag slipper Bush säger jag...

Nu om mig:

Är så jälka trött, fattar inte varför, jo egentligen.... för att jag inte tränar och när jag inte tränar blir jag trött så att jag inte orkar gå att träna.... DET BLIR EN OND CIRKEL!!  Sen mår jag skit för att jag stoppar i mig saker men inte borde stoppa i mig när man inte tränar. BLÄ....
Imorgon ska vi titta på chicco för första gången, mys...
Ska fika med Lisa oxå kl 10,30 en tidig fika.
Ska hoppa i säng snart, orkar knappt hålla ögonen öppna, men i kväll är det bonde söker fru, ska se det tänkte jag, för jag brukar inte kunna se det för jag har innebandy träning, men nu är det så här att jag inte hann på träningen i kväll pga jobbet.... Lite tråkigt är det att jag typ aldrig kan vara där...
Funderar på att köpa wii fit... för träning, så kan jag vara hemma och träna;)

Tittar på sjukhuset, världens gulligaste kille där... Barn är för söta....
Sen är det sorgligt om en förtidigt född flicka...

Ska fortsätta titta nu....

Puss

Kommentarer
Postat av: Iza

haha, ja , köp wii fit, så kan jag komma och träna där oxå, lite roligare kanske ? ;)

även jag är jävligt trött... sov tidigare idag, men ändå är jag sjukt trött nu med... men måste sitta uppe med mitt arbete som inte gååår att skriva!

Åh, chicco :D , gulligt! <3

2008-11-05 @ 20:45:28
URL: http://izable.blogg.se/
Postat av: Hanna

ja, eller hur!

2008-11-05 @ 20:50:56
URL: http://honhannah.blogg.se/
Postat av: mamsen

Jag kan inte träna pga träningsvärk i benen å säg inte att man ska träna ändå för jag har jä ont .Här är det jätte halt ute så jag känner mej som den gamla tant jag är när jag halkar omkring . kram

2008-11-06 @ 09:25:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0