Magnus Betn´r

Såg showen i Konsert och kongress, det var jätte kul
Han är super tycker jag. Det roliga är att han skämtar om sånt som stör människor, det tycker jag är kul, haha, vissa saker håller man med om andra inte...

Var upp imorse och tränade på gymmet med Marina och vi tränade som bara jag och marina gör, hehe
Sen tog vi en fika, det var trevligt, kul att träffa henne, det var ju ett tag sen.
Jobbat har jag oxå gjort i dag såklart, kväll, det var faktiskt lite drag...

När jag kom hem, gjorde jag våfflor, det var mumma.
Väntar på Peter nu och tittar på criminals minds....

Kram

Kommentarer
Postat av: David

Betnér var själv riktigt nöjd med sitt framträdande, det kan ni läsa på hans blogg diary.php?PHPSESSID=7efe4140a429ae018ce76c5c1fbc1cda" rel="nofollow">http://www.magnusbetner.com/userdiary.php?PHPSESSID=7efe4140a429ae018ce76c5c1fbc1cda

2008-11-21 @ 09:15:15
Postat av: David igen...

Testa denna länk istället... diary.php?ID=2208" rel="nofollow">http://www.magnusbetner.com/userdiary.php?ID=2208

2008-11-21 @ 09:17:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0