Novemberljus och första advent

Igår när jag kom hem från jobbet gick Peter, jag och Tyzon november ljus. Det var mysigt och lite kallt.
Det var många fina ljusinstallationer.

Hjärtan så fint, där spelades oxå gammeldags romantisk musik (Observera hjärtana på husväggen bakom)
Det var en romantisk plats.

Fanns en slinga med massor träd och i träden satt kristallkronor, det var jätte fint.
Vid minigolf banan fanns det ett träd där det var som regn droppar som föll ned. Jätte fint. (måste ses! går ej visa på kort, men det var jätte vackert.)


Här under jag under s:t Larsbron, Fint...

I slutet av rundan var vi ganska trötta och hungriga, när vi var nästan hemma smet vi in på ica och köpte chips och choklad,
Väl hemma värmde vi glögg och njöt av den. Peter var gullig och lagade mat åt oss, medans jag pratade i telefonen. Sen åt vi, det var gött.. Rundan tog för oss 2 timmar att gå.

Vi såg saw 5 i går oxå, var som en typisk saw film.
_____________________________________________________________________________________
Söndag: Första advent

Vaknade: mös lite, kom på jusst det, det är första advent: flög upp ur sängen, leta upp ljusstaken och tände det första ljuset, mys, Peter kom upp och åt frukost med mig, vi spelade lite julmusik, för att för mig är det ingen första advent utan jul musik.
Sen har jag jobbat hela dagen, efter jobbet åkte jag hem till Marina, där vi tittade på Mamma Mia filmen. Jag gillar den.
Nu ska jag gå ut med Tyzon.

Kram

Kommentarer
Postat av: mamsen

men mickan chips är väl inte bra

2008-12-01 @ 19:18:49
Postat av: Lisa

Fräsch mössa, fick du tag i en?!låter som att ni hade en riktigt trevlig söndag....

2008-12-02 @ 13:48:56
Postat av: Iza

men saw 5 var iaf bättre än saw 3 !, tyckte faktist att denna var riktigt bra även.

myysigt ni hade det ! <3

2008-12-02 @ 16:20:07
URL: http://izable.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0