tisdag...

Måndagen gick fort... Var på innebandy träning igår... det var skoj. Ska spela match på fredag sen får jag se om jag får vara med på söndag.

Idag har tiden oxå gott fort, nu är jag super trött. Var upp med Peter i morse, tog en promenad då med Tyzon, det var bra.
Efter jobbet var jag och Peter ute på promenad och då träffade vi en mops och hans husse och matte, och de fick leka så vi gick allesammans till fotbollsplanen så att vi kunde släppa dem, jätte kul att se mopsarna leka ihop. Sen fick jag bråttom, skulle på fys pass med Sandra, det var kul, men jobbigt, nu vet man hur det passet går till, ska definitivt på det igen.
Nu är det Desperate... we like.

Kram

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja jag hoppas verkligen att det blir det.

Hade en skit dag på jobbet.

Min msn är loppa[email protected]

ses på fredag.

kram

2008-11-19 @ 09:19:50
URL: http://robey.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0