Torsdag och ledig..

Jepp, min lediga dag och jag fick kliva upp tidigare än vanligt, haha,
var tvungen att gå upp för att vi hade möte... Så nu är jag jätte trött. men, men. Det som står på agendan idag är först att gå på en promenad med Tyzon, sen är det dags för tvättning och städning. Sen ska jag se gossip girl, man måste ju få koppla av lite oxå när man är ledig... sen ska vi gå och hälsa på Chicco och de andra valparna idag, Det ska bli spännande att se om det växt något sen sist. Sen är det sista idag jag gör är laga middag åt min älskling, det blir lax och potatis, med någon god sås... det ni!
Puss

Kommentarer
Postat av: Peter

Det sistnämnda låter alldeles utmärkt=)

2008-11-13 @ 12:52:14
Postat av: mamsen

det blir lax här med

har du kollat upp om du har rätt dos av levaxinet ? eftersom du är så trött kram

2008-11-13 @ 17:33:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0