Torsdag...

Idag vaknade jag ca kl 8.00, gick upp ca 8.23 lagade frukost, till mig och Peter. Peter var hemma idag igen han har fortfarande ont i knät. Gick på en promenad med Tyzon. Skulle träffa Lisa kl: 10.30, men hon ringde och ändrade tiden till kl 11.00, så då passade jag på att sortera tvätten...


Här är en som inte hjälpte till att sortera...

Jag är jätte nöjd idag för jag hittade öronmuffar idag, har letat...

fina va?? djurmönster.. fann de på H&M kostade bara 49.90 ett fynd.. nu kan jag ha en fin frisyr och ändå inte frysa om öronen.

När jag kom hem var det tvättstugan som gällde för mig:(
Inte en favvo, fast när man väl är där är det inte så jobbigt... det gick fort...

Kl 17.00 var vi och tittade på valparna...
SSÅÅÅ söta...

Jag sitter här med en: är det Chicco kanske, han sov i min famn typ hela tiden vi var där...

Vi har inte valt än, vi ska välja senare när personligheten kommer fram mer, men jag blev lite fast vid den här, så vi halv tingade den, så får vi se när vi kommer dit nästa gång.


Här äts det i massor...

De var så fina allihopa... Längtar tills nästa gång vi ska dit.
 Efter besöket hos valparna tog jag och Tyzon en lång promenad, när vi kom hem var maten klar. Tack vare min älskling, som varit duktig och laga mat trots att han har ont.... gulligheten själv.

Puss

Kommentarer
Postat av: Iza

ÅHÅHÅHÅHÅHÅH! underbar ! haha, men den ser lite död ut , hah :) , men söööt ! <3



Och hur söt var inte tyzon i all tvätt!? :D haha .



puss

2008-11-06 @ 22:04:05
URL: http://izable.blogg.se/
Postat av: lisa

ÅHHH vad fina:)Kul va?!

En ny lite bebis på ingång....



pussipuss

Postat av: mamsen

Dom var jätte söta men nog är väl Tyzon sötast efter Berit och Pacey kram

2008-11-07 @ 09:38:06
Postat av: Iza

upptadering om helgen i Usala/sthlm ? :) puss

2008-11-09 @ 20:05:51
URL: http://izable.blogg.se/
Postat av: Emma

Guuuud vad söt den var :)

Måste få träffa tyzon snart med :)

vi ses i kväll.

Kram

2008-11-10 @ 13:16:56
URL: http://robey.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0