De kom iallafall i håg kanelbullen...

Idag har jag jobbat, Iza och Peter har bara varit hemma och inte gjort nåt.... Då trodde ju jag självklart att maten skulle vara klar när jag kom hem, men ingen mat, det var inte ens på tänkt. Men en kanelbulle hade de köpt åt mig i alla fall, så jag tog mig en kopp kaffe och åt min bulla.
Sen har jag tryckt i mig en twix oxå,, i väntan på mat, men Peter pratade om kebab så vi får se.
I morgon är det jobb igen...
Idag var det väldigt rörigt, får se om det blir lättare i morgon....
Laget mitt spelade match idag och fick tyvärr styk med 5-3,  Tråkigt, hade verklig velat varit med, men jag var tyvärr tvungen att jobba....


Ät nu en kanellbulle på kanelbullensdag!!!

Kramar

Kommentarer
Postat av: Iza

haha, ja, maten skulle man ju velat ha färdig ...

kebad, Inte Okej!

2008-10-04 @ 18:47:19
URL: http://izable.blogg.se/
Postat av: lisa

vad fina kort du har på dig själv...riktig pose;)en underbar prinsessa!puss o kram

2008-10-04 @ 18:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0