En dag jobb kvar sen helg...

Jepp, bara fredagen kvar att jobba, sen är jag ledig i tre dagar kan ni förstå i hela tre dagar, det ska bli sååå skönt.
Jag är ledig på min födelsedag:)
Det har varit rörigt på jobbet fast det har egentligen inte varit så mycket folk, Vi har hängt om hela butiken, det känns jätte skönt.
Jag och Jenny ska klä om dockorna i morgon temat är fest;) We like.
Nu ligger jag i sängen och ska snart sova, hoppas att jag får en natt som jag haft två nätter i rad, då jag faktiskt har sovit en hel natt utan att vaknat och eller gått upp på toa. Det är jätte skönt att slippa vakna flera gånger, så jag är såå glad.

Imorgon kväll har jag match, det ska bli kul, hoppas bara att jag får spela och från start. Och hoppas att det ärsom back jag ska spela... det återstår att se imorgon.

god natt på er.

Kram

Kommentarer
Postat av: mamsen

Hoppas att du får spela och om du får det ge järnet.Tänk att du blir så gammal när jag är så ung. Kramisar

2008-10-10 @ 10:30:06
Postat av: Emma

Jag hoppas verkligen du får spela, och hoppas du får spela back, du behövs :)

ses sen.

kram

2008-10-10 @ 11:53:03
URL: http://robey.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0