Fan det har inte gått över...

As ont i ena skinkan. Nu väntar jag bara på att syrran ska komma. Måste dock börja laga mat snart. Skulle till affären en snabbis för att köpa is påsar, vilket innebar att jag var tvungen att sätta på mig jeansen, det var inte skönt vill jag säga, det gjorde ont. Smärtan släpper nog snart;)

Är laddad för fest i allafall. Har fixat lite musik, så att det inte kommer att vara som Telia reklamen, det vore inte allt för kul...
Molnen på himlen ser lite oroväckande ut vill jag säga, mörka och de rör sig fort... blä...
Fick Peters gamla vinter jacka idag till gå ut med hunden jacka...me like, den var super skön, men han gav mig den bara för att jag hade börjat använda hans nya:) Haha... Vilken snäll kille va!!

Nä, nu måste jag göra nåt, blir tokig av att bara sitta, vilket jag inte ens kan göra ordentligt just nu...

Kram

Kommentarer
Postat av: terese

jag fixade det lila och så, men det där uppe blev lite halvdant.. får försöka nästa gång Iza kommer hem med något bättre. Hoppas du blev nöjd i alla fall :)

2008-10-12 @ 17:22:24
URL: http://gessle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0