fredagsmys...

Snön fortsätter att vräka ned utanför mitt fönster. JAG ÄLSKAR NÄR DET SNÖAR.... Det är såå mysigt, även när man är ute och går i det. Det enda tråkiga är att det inte stannar kvar på marken nu....
Försökte gå på promenad med Tyzon i morse men han var inte så intresserad, fick dra honom ut och sen väl ute gjorde han det han skulle sen ville han in.. Idag är jag ledig, så jag ska ta en sväng på stan, möta Peter där och gå en sväng tillsammas (det var evigheter sen vi gjorde det), sen kanske ta en fika (det har vi typ ALDRIG gjort).
Nu är Novemer ljus här i Linköping invigt, det betyder att de har satt upp ljusinstallationer runt om i stan, väldigt mysigt faktiskt. Jag och Peter gick en vända och titta på det förra året, ska tvinga med honom i år igen;)
det verkar större och mer i år.
Det är 21 ljusinstallationer på en slinga av 5 kilometer. Det är större än förra året. Kalaset hade kostat 3 miljoner. Men det är mysigt. Är man i Linköping tycker jag att man ska passa på. De har till och med hottat upp stationen, Över årets November ljus var det visst en rock'n roll känsla. Det är fjärde året Linköping har november ljus. Ni ska få se bilder sen från när jag gått runt och tittat.

Nu är det bara helgen kvar av den här veckan och jag jobbar hela helgen. Får se om det blir mycket folk, jag tippar och hoppas på det.
Imorgon är det bara en vecka kvar till footloose, nice...

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Emma

Snöare fortfarande i linköping? vi har bara regn :(

Jag beställde hem hem LG Ku990, men den fanns inte hemma så kommer om nån vecka typ :)

Hoppas det går bra på jobbet i hlgen.

Ses på onsdag.

puss

2008-10-31 @ 13:28:04
URL: http://robey.devote.se
Postat av: morsan

Vi har också ljusinstallationer i år .men slingan är bara på 4,5 km tror jag .nånstans vid 4 km var det i alla fall .så du får kola in när du kommer hem kram

2008-11-01 @ 07:30:23
Postat av: iza

mysigt med fika , och snö... Dock inte så mysigt att det inte stannar utan blir TÖ ! hatar det...

Måste kolla på den där långa 5 km ljusslingan ;) , men det sitter väl uppe hela julen antar jag?

Puss

2008-11-01 @ 16:02:05
URL: http://izable.blogg.se/
Postat av: sandra

Heej!!

HUr är det ? Är kvar i Karlstad kom från norge i går... checkat stan lite, fixat alla papper:) så det snöar hemma=? här är det bara kallt hoppas att det inte kommer något i morgon så det är fria vägar när vi åker hem... faan höll på att spy flera gånger på vägen hit blir så åksjuk...

men du vi hörs någon dag i veckan för vi ska träna!!



kram på dig!

2008-11-06 @ 18:21:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0