gubben min...

Min älskling har varit duktig idag/kväll, när han kom hem från jobbet har han handlat och tvättat, sen kom han och hämtade mig från jobbet. Så duktig han är, min älskling... Han kom och hämtade min för att när jag cyklade till jobbet började det spö regna och jag blev dyngsur, mina byxor var genom våta hade typ inte torkat när jag sluta, så han var snäll och hämtade mig... Jag älskar honom såå mycket. Tack för att du finns...
Det enda jobbiga med att man blev hämtad är att cykeln står kvar och att man måste cykla hem en annan dag...
Nu ska jag plugga lite...

Kram

Kommentarer
Postat av: mamsen

Inte är det nån som hämtar mej så jag har regnställ. puss å kram

2008-10-02 @ 13:44:59
Postat av: mellansyrran

Ja visst e det skönt att bli hämtad i regnet. Jag har ju turen att kunna bli hämtad jag med...nu;) å det e sååå skönt.

Vad ska du plugga?

Puss

2008-10-02 @ 15:51:23
Postat av: Iza

och ingen hämtar mig heller... men hehe, har ju 10 meter från skolan:P . men ändå. =)

fast hemma har jag någon som hämtar mig :)

2008-10-02 @ 16:07:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0