I dag är ingen vanlig dag för...

det är Mickans födelsedag... hurra hurra hurra.
Grattis Mig själv!!
Imorse gick jag upp med min älskling han sjöng en snutt för mig, sen fick jag födelsedagspresenter.. jippie Fick en jätte fin bild på Tyzon.
När Peter gått somnade jag om, men blev väckt när telefonen ringde kl 8.00
Då var det mamma och Iza som ringde och sjöng för mig, me like. Det var precis som förr. Tack mamma och Iza ni är för gulliga....
Har varit och klippt mig, nice.. behövdes toppas lite. Snart ska jag på massage, det ska bli underbart. Efter massagen ska jag ta en födelsedagsfika med Marina.
I kväll kommer Peters föräldrar och Emma, och min kära lilla syster kommer oxå:) Det blir trevligt. Sen får jag se om jag hinner på innebandy träningen.

Sen vill jag tacka för presenterna jag fick på min fest och tack alla ni som smsat och ringt idag och skickat kort för att gratta mig. Ni är för gulliga.

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Iza

HurraHurra! :D <:o)

"snart kommer jag"

och självklart att man sjunger , Haha, man ska ju göra det man är duktig på(!) , eller hur ? ;)



FIN TÅRTA!

puss

2008-10-13 @ 14:15:26
URL: http://izable.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0