Idag kommer syrran...

Fredag igen... Ledig idag för att jag ska jobba helg. Skönt var det att få sova ut i morse, men jag är typ fortfarande trött...
gick ut med hunden då började det regna... typiskt...
Vid tre ska jag fika med Lisa men innan dess har jag lite att stå i.... måste börja plugga om jag ska kunna göra högskoleprovet, varför var jag såå du och anmälde mig till det... Pucko
Sen kommer min norrköpingssyster efter 4... det ska bli trevlig har inte träffat henne på länge....
Jag antar att det inte blir någon träning för mig idag heller.... Är ju faktiskt fortfarande förkyld....
Hoppas på fint väder imorgon, för jag ska cykla hem från jobbet då, så lite sol skulle inte skada...

Kram

Kommentarer
Postat av: Emma

Tråkigt att du är förkyld, hiner du till matchen i morgpn eller?

kram

2008-10-03 @ 15:47:06
URL: http://robey.devote.se
Postat av: mormor

Väldigt tjusiga bilder vem har tagit fotona?

kram mormor

2008-10-04 @ 14:40:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0