Inte en bra dag...

När jag lade mig för att sova igår kväll hade jag frossa, när jag vaknade upp i morse var jag förkyld.... tung i kropp och i huvudet. Kände mig sliten på jobbet, men det gick bra.... När jag kom hem åkte vi och handlade eller jag handlade och Peter var utanför med Tyzon, när vi skulle gå till bilen började det spö regna.... tur att vi hade bilen.... Peter gick till affären så Tyzon skulle få lite motion, och jag lat som man är tog bilen, vilket rätt beslut det var, slapp vi gå hem i spöregn, det blev helt svart på himlen...
Nu lagar jag och Peter mat tillsammans, vi gött kött soppa, får se hur det smakar, nu väntar vi bara på att det ska koka klart.... Sen dags för mat, det ska bli gött.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0