Ja, den här dagen är konstig...

Idag har jag jobbat. Dagen gick faktiskt jätte fort. Jag hade två konstiga händelser i dag. En tjej skulle handla en tröja av mig. Jag tog bort larmet och skannade varan. sen när jag skulle vika ihop plagget, då fastnar tröjan i larm borttagaren, : Jag har ju tagit bort larmet tämkte jag då!?! Sen min andra tanke var det finns inget skärp med metall i i den här,  så jag kände över tröjan och i FICKAN på tröjan låg örhängen.... Ja vad säger man, jag blev så paff så jag visste inte vad jag skulle säga, man kan ju inte skylla på kunden även om det är en 50% chans att hon har lagt dem där. - jaha skulle de inte ligga där?! sa hon, och sen sa hon - Jag har inte lagt dem där. Jag får ju inte misstro henne! Men... Och hade de inte fastnat hade ju hon fått/tagit dem. Så nu i fortsättningen ska jag känna på allt som har fickor.. Men att man har mage att våga nåt sånt det är helt ofattbart!

Såg nu en bloggare som skrivit att Gina tricot hade öppnat sin webb shop så jag var tvungen att kolla efter om det var sant...
Och det var de, nu har portarna slagit upp för internet shopping...

När jag kom hem var David här och umgicks med Tyzon och Peter. David var snäll och bjöd oss på mat. Det blev en söndags pizza.

Nu har våran nya "bebis" hundvalp fötts. Det blev 7 pojkar (där en av våran) och 3 flickor. Ja, vi ska skaffa oss en hund till. En rottweiler. Ja, säg inget. De är inga mördar hundar. Världens sötaste (förutom mopsar). Ja, vi kan ta hand om en sån. De som fäller komentarer som- hur ska ni klara ta hand om en sån hund. DET TAR VI SOM EN STOR FÖROLÄMPNING!! Bra att ni TROR så bra om oss.
Det här är vårt val och vi klarar det.
I allafall vi får titta på honom om 3 veckor och om 8 veckor kommer han hem, våran Chicko... Älsklingen...

Puss på er...

Kommentarer
Postat av: mamsen

jag säger bara det . oj oj kram

2008-10-20 @ 13:58:50
Postat av: lisa

nämen grattis....du har ju inte sagt nåt ju:)åh vad roligt!!!Nu måste ni ju flytta till hus:)dom är jättefina....

pussipuss

2008-10-20 @ 14:24:35
Postat av: Iza

Ofta hon försöker sno öronhängen! :O hah

har du Sett på min blogg att vi har öppethus?

ger ni hunden en fast hand och kärlek blir det nog bra ;) puss

2008-10-20 @ 16:33:29
URL: http://izable.blogg.se/
Postat av: Marina

Ni kommer klara det bra! tycker såna hundar är lite läskiga men det är väl när en sån hund kommer i fel händer och det gör den ju inte hos er! hoppas jag ändrar uppfattning när jag träffat eran lilla plutt! Jag tror ni kommer klara det galant! puss o kram

2008-10-20 @ 19:33:13
URL: http://marre10.blogg.se/
Postat av: Emma

Ni kommer ha lika bra hand om den hunden som ni har med er lilla nu :) Det kommer gå fint mickan, Hoppas jag får se den snart bara..

skulle du träna i morrn ?

jag tar tåget iaf.

kram

2008-10-21 @ 10:37:51
URL: http://robey.devote.se
Postat av: Häxan



håller med mamma oj oj

2008-10-21 @ 11:00:52
Postat av: mellansyrra

jag säger som mor och mormor...ojoj, men jag tror att det kommer gå galant, bara ni har pli på den. Matte gillar den hund sorten iaf;)

Puss

2008-10-21 @ 15:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0