Ja, du vem vet...

Idag har jag jobbat.... hade fått min lönespec plus ett nytt schema... där jag tydligen hade tagit semester två dagar, va... jag tappade hakan.. jag har ju inte begärt ledigt, men pratade med chefen och det löste sig, det hade följt med sen förra månaden.... phuu då kunde jag andas ut.

Ikväll ska vi på jobbet ut på bio, först ska vi träffas och fika sen ska vi se Patrick 1,5, det ska bli trevligt. Vi ska gå och se den för att vi vann en tävling, intern mellan butikerna, om vem som skulle sälja mest jeans... och så vann vi (såklart)
 
Ska skriva provet på lör så jag gjorde ett prov (en del)som test nyss för att se... ja, du jag säger då det.... fy fan vad jag kommer att misslyckas...

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Iza

Tro på dig själv!

Tro att du kommer att lyckas!

Annars går det som du tror... Puss

2008-10-23 @ 20:24:52
URL: http://izable.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0