Käpp rätt....

Ja, nu vet ni hur det gick på provet....

Igår efter provet var jag och Peter ut och åt, det var mysigt för det har vi inte gjort på jätte länge. Var var på Texas longhorn,  det var gott. Sen gick vi till Bk och drack nån cider och Peter drack öl, David kom ned och satt med oss. Det var trevligt, men jag var jätte trött.

Är fortfarande trött, och så regnar det ute.. blä. Men ska åka och handla,
- Vi ska ha en mys dag idag. Jag, Peter och Tyzon.
Så det ska bli en riktigt god frukost med färskt bröd..
Sen i kväll blir det nog bio....

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: mamsen

Det blir nog skönt och trevligt .själv åker jag till Riga .just nu är det stressigt KRAM

2008-10-26 @ 12:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0