Ledig idag..

Nu skriver jag på min nya dator som jag hämtade ut igår..
Har fixat det viktigaste internet och msn:)
Nu hoppas jag på att det här oxå går, för annars blir jag veldigt ledsen, har försökt två gånger tidigare, men det har inte funkat...
Har testat at gjort ett gammalt högskoleprov nu.... ja jag säger då det. Det får gå som det går på lördag... haha
Idag har det varit fint väder tråkigt att man varit tvugen att sitta inne...
I morgon ska vi på jobbet på bio, vi ska se Patrick 1,5 hoppas att den är bra.
Nä, nu måste jag koka ris åt Peter innan han kommer hem. För sen ska jag på träning.

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: iza

varför var du tvungen att sitta inne ? :S

lycka till på träningen

2008-10-22 @ 16:32:44
URL: http://izable.blogg.se/
Postat av: Emma

vi sågs ju iaf;D men jag är rätt dålig nu..

grattis till nya datan, kan du inte lägga till mig på msn ?

loppa[email protected]

kram

2008-10-22 @ 21:35:17
URL: http://robey.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0