Måndag

Sov ganska länge i dag, till halv 9 usch, jag måste börja gå upp tidigare, jag kan inte ligga såå länge.
En sak som har stört mig idag om hundar:
1. Såg en man som gick med sin collie och han höll i en bukett blommor. Såg att han var påväg mot ett café, Mycket riktig. Han stannade utanför och band fast hunden i ett cykel ställ. Hur kan man göra så?? Han skulle säkert på daté och lämnade den stackars hunden utanför. Stackarn.

Började jobba kl 12.00. Det var lungt hela dagen och kvällen. Nu är jag helt slut, man blir det av att jobba helg.
Jag måste berätta att jag var duktig och cyklade till jobbet idag i allafall, men när jag skulle hem blåste det super mycket så jag stod typ still vid åkern... HÄRLIGT eller inte.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0