Nu är det gjort!!

Jag behöver någon att träna med, annars kommer jag tyvärr inte i väg.... Tråkigt att gå dit själv.Skulle gått dit med Sandra, men hon bangade. Ska ta en till lång promenad med Tyzon i stället och den här gången följer Peter med oxå. Nu börjar det redan bli riktig mörkt.
Om några dagar får jag hem min present som jag fick av mamma, min alldeles egna dator, min första, egna.. Längtar...
Tack mamma, I love you..
Just det: till alla er som undrade om det var min tårta, så var det inte det, så här såg den ut:



Jag ska säga till er att den var super god, ska köpa en så nästa gång oxå. mums...
Nu ska jag ut...

Puss

Kommentarer
Postat av: Iza

Super god ! mums ! <3

då kommer jag nästa gång oxå. ;) hehu

ja, samma med mig, det är så himla tråkigt att träna ensam!! :/ men om typ 2 veckor ska jag få en genomgång och ett tränings program som jag ska följa ... då blir det nog bättre, när man har ett mål. puss <3

2008-10-16 @ 21:47:49
Postat av: mamsen

Så mycket tårta och så lite träning ack ack kram

2008-10-17 @ 09:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0