Nu först börjar jag må bra...

Fy fasen vilken fest. Det måste tyvärr blivit för mycket för mig... Jag har börjat repa mig nu. Har legat framför tv:n hela dagen.

Jag och jobb tjejerna... Marina Jenny och Sandra.
Jag och syrran.
Suss och Lisa...

Vi tjejer körde lite kortspel i köket medans killarna tittade på fotbollen...   Sen vet inte jag riktigt hur länge festen höll på men folk gick nog vi 12.30. Och jag gick och "lade" mig. Men gick upp igen ca 3 och då satt Peter Jonte och Matte uppe och lyssnade på musik och snackade. Så jag lade mig i soffan och lyssnade på dem. Emmy och matte åkte hem ganska tidig på söndag morgonen. Sen låg jag bara i soffan som en död sill. Åt en pizza till kvällsmat, som gick ned HELA. det behövdes.


Tittar på Pretty woman, den är jätte bra. En klassiker. Tittade mycket på den när jag var yngre. Men imorgon blir jag äldre...

Sov gott, det kommer jag att göra...

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Iza

Ser du hur hon ändrat ?



och hörde lite från emmy , det var bra att ni hade det trevligt ! :)

puss

2008-10-12 @ 23:03:23
URL: http://izable.blogg.se/
Postat av: Marre

Grattis på födelsedagen! blev nog lite mkt alkohol för dig den kvällen men roligt hade vi :) cs sen..kram kram

2008-10-13 @ 09:37:55
URL: http://marre10.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0