Ny arbetsvecka...

Idag är det jobb igen.... Hade faktiskt söndags ångest igår, riktig jobbig känsla. Men idag känns det lite bättre, fast skulle vilja vara ledig lite längre.
Vädret idag: Regnigt och blåsigt, inte så roligt, skönt att jag ska ta bilen för att jag ska köpa en säng åt chicco, hittade en som var extra pris på. Den sängen är stor så jag är tvugen att ta bilen.
Hoppas att det är bättre väder i morgon för då ska jag cykla.
På fredag är jag ledig skönt... för att sen jobba hela helgen och i helgen är det halloween.
Hurvida det kommer vara mycket folk som handlar då, det återstår att se....

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Emma

TAck :9 det såg rikitigt illa ut till en början men sen åt vi upp vingen :)

tack så mkt, det känns bra faktiskt.

a vi ses då, jag är faktiskt hemma idag med, lite små häning fortfarande, men jag tänkte åka till mjölby iaf :)

ha det bra på jobbet idag :)

kram

2008-10-27 @ 10:46:27
URL: http://robey.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0