Ont

Spelade match i kväll mot Finspång, ja vi vann med 12-4 men det gick ju som det gick för mig. För det första fick jag spela forward, vill spela back egentligen. Fick spela med en person som har väldigt svårt att släppa bollen så i första och andra perioden ville jag bara gå hem. Ja, det var nåt mer som hände, som förklarar mitt ont. Jo, typ andra bytet trampade jag på en tjejsklubba när vi var i en närkamp, så jag ramlade på min höger skinka, så nu kan jag inte sitta, har såå jäkla ont. Hoppas verkligen det går över till i morgon, annars vet jag inte hur jag ska klara dagen.
Kan inte ens ligga på soffan ordentligt, fy fasen...
Ska nog gå och lägga mig snart. Imorgon kommer syrran, jippie.

Jag har kommit in i en svacka när det gäller innebandyn, känner inget sug längre, när matchen börjar gör jag inget annat än längtar tills den är slut. Måste skärpa till mig....

Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Illa där med skinkan! men du får börja förfesta tidigt på morgonen , hehu , då klarar du nog dagen galant!

Svar på din fråga : ja, jag är i Uppsala nu, ;)

puss

2008-10-11 @ 01:13:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0