skräck film...

Vågar jag se den själv??? Jag som är så rädd av mig.... Iza tvingar mig... över msn.. Identity.. hemsk
Idag har jag jobbat, efter jobbet åkte vi till Peters föräldrar, där vi åt mat och bastade. det var gött. Innan vi åkte hem hämtade vi upp David som hade börjat festa, (Peters lag kamrater festade tydligen.) Så Peter ville åka. Så jag skjutsade dem till Niklas, så att han får festa lite, men bara lite och inte försent. Jag kan som sagt inte sova när han inte är hemma... och titta på en läskig film gör inte saken bättre.

Jag vill bara säga en ska: Jag gillar inte folk som tvivlar på mig,, det ska ni ha klart för er!!

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: lisa

jasså du kollade på skräckis.....har nog inte sett den tror jag!!

vuxenpoäng till dig...

puss o kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0