Varför tränar jag inte....!!

Jo, det beror att jag är lat. Skulle ha tränat ett pass nu egentligen men har verkligen ingen lust att gå dit, är så svårt att motivera sig själv när det var så länge sen man var där... För att börja igen behöver jag ett drag plåster. Nä.. nästa vecka måste jag verklig ta tag i det här och börja. Hoppas då att förkylningen är borta.

Idag har jag varit med Hanna som gjort gesällen, har intefått svar än hur det gick, så jag sitter här hemma och håller tummen. Det måste ha gått nu! Annars, jäkla domare eller bedömmare kanske man ska säga....
Nu slackar jag framför tv:n. Skönt, väntar nämligen på att mina två älsklingar ska komma hem, sen ska vi gå ut och gå på en promenad.

En sak måste jag göra innan de kommer hem och det är diska, men drar mig för det med... fy fasen hur jag är. Man får försig ha sånna dagar, men inte HELA tiden.

Fest på lördag, nu börjar jag längta lite eller mycket har inte varit ute på länge nu så det ska bli jätte kul. Ett stort plus är att min syrra och matte kommer hit, det kommer bli jätte kul....

Kram 

Kommentarer
Postat av: Iza

ja, lördag kommer nog bli jätte kul! :)

har du bokat tid till tatueringen?

2008-10-07 @ 20:46:28
URL: http://izable.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0