Vilken dag.

Idag var det en sån här dag som kändes som om den aldrig ville ta slut, man hade massor att göra på jobbet, men tiden sega fram ändå.... Inte nog med det, jag tappade bort mitt passer kort, men det är tackvare de j-la kort hållarna vi fått de släpper greppet, men men jag tappade bort det i alla fall, så jag fick ringa vakten och spärra det. buhuhu, fan vad jag var arg på mig själv... Så sa Jenny nu kommer vi säkert hitta det snart eftersom du ringt, jag hade verkligen letat överallt. Men så en min innan jag sak åka hem så hittar Jenny och Helen mitt kort, haha jätte kul och jag som ringt och spärrat det, så jag ringer vakten -Äh mm hej .... Mitt kort jag hade tappat bort, jag har hittat det nu, har du hunnit spärra det. Vakten - Nej, förstod att det var bort tappat på jobbet någonstans så jag avvaktade med spärrningen...(Jag) Phu tack, då behöver du inte spärra det... Ibland ska man ha tur.
Sen cyklade jag med raser fart in till stan för att fika med Lisa, vi gick till vårt favvo hak.
Mysigt. Nu sitter jag hemma och har precis betalat alla våra (tråkiga) räkningar. Så över till nåt kul.... jag ska plugga... ja visst ja, det är inte kul... men imorgon är det över.... Morgon dagen kommer att vara jobbig, men jag kommer att klara av den....

Puss och kram och önska mig lycka till...

Kommentarer
Postat av: lisa

det kommer gå bra....lär ordentligt bara!!Sen är det bara o testa:)Ha så trevligt ikväll...

puss o kram

Postat av: mamsen

hoppas det gick bra

2008-10-25 @ 13:55:47
Postat av: mellansyrran

Ja hoppas det gick bra!!! Puss

2008-10-25 @ 17:22:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0