Benvärmare inne eller ute?

Ja, det är min viktiga fråga i dag. Benvärmare inne eller ute i höst/vinter? Det var ju "inne" förra hösten och vintern.... Så vad gäller i höst? Vi har fått in massor, och jag vet att många fler butiker har fått in massor oxå, men vet inte riktigt om jag vågar köpa, det är ju tufft men är det inne?....  Inte för att kah bryr mig om sånt som är inne eller inte egentligen, jag klär mig i det jag tycker är bekvämt och snyggt... Men om det är nån därute som har koll på det här... Så jag jag glad för svar...
Ska man följa trenderna i butikerna så är det mode just nu.

Nu spelar Sverige match mot Ungern, undrar om det blir en lika dålig match den här gången. För förra matchen var inte mycket att hänga i granen.
Idag har jag jobbat, och nu är jag helt slut, är ledig imorgon och det ska bli skönt.
Köpte ny fondation och mascara idag, fy fasen vad sånt är dyrt..... Nu hoppas jag verkligen att den här fontationen är bra, det är true minerals i den, så det låter bra i alla fall.

Usch, vad jag har varit en dålig människa, jag har inte tränat på massor av dagar, i stället sitter jag hemma och trycker i mig onyttigheter.... blä...

Imorgon ska vi på Joe Labero med Peters jobb, det ska bli nåt extra det..... Det ska nog bli kul!!!
Hoppas att han inte trollar bort mig... haha...

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0