en bra dag....

Äntligen har det kommit ett nytt avsnitt av gossip girl... jippie. Idag är det inget bra väder så min kära hund tog ett steg ute och insåg att det var regn i luften och då ville han inte gå. Så jag bar honom till närmsta buske så att han fick kissa sen ville han snabbt in, det brukar vara lättare andra gången vi går ut, när vi ska gå längre... för då ska han göra nr 2.
Nåt mer jag hann i morse var att skjuta upp min träning ytterliggare.... why... jo för att jag är lat. Men i morgon är det en ny dag.
Hoppas att jag hinner se avsnittet innan jag går till jobbet, fast det tror jag inte att jag gör, många saker står på agendan nu på morgonen. Diska, vattna blommor ut på promenad, m.m.

Det kommer bli en bra dag i dag!!!

Kram

Kommentarer
Postat av: Iza

man ska aldrig säga att det blir en bra dag ! ;)

(för oftast ger det otur...)

eller blev det en bra dag?

2008-09-30 @ 15:02:15
URL: http://izable.blogg.se/
Postat av: mamsen

Det regnar här med men det började inte för än på eftermiddagen kram Det är ett skäl till att jag inte gillar höst så mycket det regnar och blåser jämt .

2008-09-30 @ 16:55:20
Postat av: Peter

Hur gick det med disken då gumman=)

2008-09-30 @ 17:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0