För fasen...

NU tittar jag på vem kan slå Filip och Fredrik. Det verkar vara helt ok. Idag har jag jobbat, och varit på brandutbildning där vi fick använda brandsläckare och släcka en docka med brandfilt. Det var bra, så hoppas man att man slipper använda nåt av det. Många på jobbet börjar att bli förkylda inte kul. För jag vill verkligen inte bli sjuk. Peter är oxå förkyld, fast han var hemma idag pga andra saker som sitt kära knä. Han ska vara hemma imorgon med, det är bra vill så gärna att han ska bli bra.
Nu har Filip och Fredrik vunnit två grenar...
Deras utmanare var inte spec bra....
Nä, nu ska jag koncentrera mig helt på programmet...
 Kram....

Kommentarer
Postat av: Iza

Åh, brandutbildning är kul! :)

filip och fredrik var bra, men programet var lite för långt tkt jag..

och nej, inte jag som gjorde designen... terese fixade till den igen :)

puss

2008-09-09 @ 22:38:01
URL: http://izable.blogg.se/
Postat av: mamsen

Jag tittar inte på dom där tokarna

2008-09-10 @ 17:01:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0