Fredag igen!! och njuter jag av det...NEJ!

Nu undrar ni varför jag är så bitter, men det är bara för att jag jobbar i helgen.... och mitt innebandylag har två matcher och jag kan inte vara med på en enda och är jag inte med i helgen så får jag inta vara med nästa då det är seriepremiär, vilket SUGER!!! Spelade nämligen match i onsdags och fick blodad tand, det var såå kul och jag gjorde en hyfsat bra jobb, jag fick vara back, vilket var jätte kul..... ÅÅHHHH vad jag vill vara med i helgen, varför kunde inte nån, jobba åt mig...... fasen

Idag har det som vanligt varit jätte mycket att göra på jobbet, jobbigt.... skönt på söndag när Marina kommer och jobbar med mig. Men jag vill spela.....
Efter jobbet åkte jag, Peter och Tyzon till Stoffe och hälsade på. Noa blev jätte glad att Tyzon kom då fick han en lekkamrat.
Sen skjutsade jag grabbarna till stan för att titta på en innebandymatch, och jag och Tyzon åkte hem, och jag åt mat, var sååå hungrig, det blev en hemmagjord laxhamburgare med fetaost... det var jätte smaskigt;)
Nu börjar snart mitt favvo program som är CSI.
Min älskling när vi var ute på promenad. Du är bäst Tyzon.

Jag är ledsen och arg för det här med innebandyn, men jag har sagt att det inte ska påverka mig, och det ska det inte heller, jag måste tänka positivt, men ibland är det svårt.

Kram

Kommentarer
Postat av: Iza

synd där med innebandyn! är ni så många att man inte får vara med en annan gång..?

jobbigt. tycker synd om dig, men ja, du ska tänka possitivt.. puss

2008-09-19 @ 21:13:51
URL: http://izable.blogg.se/
Postat av: Tessan

Men gud sicken sötnos! Min dröm är att få äga en egen mops. Har velat ha en i flera år, men dessvärre kostar det ju lite, inte bara att köpa, men äga också! ;)

2008-09-23 @ 10:25:51
URL: http://joinmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0