Grattis Pappa!

Idag fyller min pappa år. Så Grattis!


Fast jag vet att han inte kommer att läsa det här. Jag tänkte nog ringa och gratta han idag senare, trots att han inte kommer ihåg att ringa och gratta oss. Jag ringer mest för att prata med min minsta syrra Bianca. Lilla sötnosen.
Så mina kära syskon bli inte upprörda. (det är våra födelsdagar han glömmer bort, mina och syrrornas) Uräkten var att han haft mycket att göra, stackarn måsta haft mycket jämt med tanke på att Emmy fyller i Januari och Iza i Juni och jag i Oktober... Men men, inte att göra mycket åt. Man får vara en större människa själv.

Kram

Kommentarer
Postat av: lisa

som sagt..inte långt tills du fyller!!party party..och det kommer garanterat inte dröja 4 veckor tills vi hörs gumman:)pussipuss

2008-09-11 @ 16:09:07
Postat av: mamsen

När man blir gammal blir man senil å glömsk HiHi KRAM

2008-09-11 @ 17:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0