Här sitter jag vid mitt frukostbord och regnet faller utanför mitt fönster.

ja, sitter här och äter en rejäl frukost, skippade nämligen middagen igår. För att när jag kom hem igår, var det ingen mat färdig. jag kom då hem kl 20.30. Jag tycker att det är lite sent att ställa sig att laga mat då, om det har varit någon hemma som kunnat fixa det tidigare. Så jag blev lite tjurig och gick och lade mig och läste en bok.  Så därför äter jag jätte mycket nu...
Jag må säga att det bara blir gråare och gråare ute, fy fasen för att jag måste ut i det här, men mysigt för att jag gillar sånt här väder. Men jag tror inte att jag cyklar till jobbet idag.
 hoppas att det blir mycket att göra på jobbet, jag gillar när det är lite fart. Fast jag vill att det ska vara lagom. Lagom är bäst.
Måste nog pallra mig ut nu iallafall, kan inte dra ut på det längre.
Ha det gött!

Puss

Kommentarer
Postat av: Iza

Jag måste verkligen köpa en höstjacka, eller vinterjacka... hjälp mig.

mysigt med en stor fruktos , själv slänger man i sig lite frukost innan jag springer till skolan.

hoppas det var trevligt på jobbet!

puss

2008-09-03 @ 19:46:29
URL: http://izable.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0