hundbajs på vanten och ingen mascara

Idag när jag vaknade hade jag ingen aning om när jag började att jobba, så det var bara att gå upp 7.00 och hoppas på att man kör förmiddagspasset och när jag satt och åt frukost ringde chefen och sa att jag skulle jobba morgon, phhuu tänkte jag, skönt.
Gjorde mig i ordning, sen var det dags att gå ut med en trött Tyzon. I hissen ner tyckte jag att jag såg lite annorlunda ut....
Ja,ja inget att haka upp sig på......
Går ute och Jag ska plocka upp efter Tyzon, två ggr med samma påse tänkte jag så jag har en reserv i fall att, det värst tycker jag skulle vara i fall om han bajsade när massor av folk ser och att jag inte skulle ha en påse med mig, men så var ju inte fallet, men, men....

Jag skulle då göra precis som min pojkvän att behålla vantarna på när jag plockar upp, fast att jag tycker att det blir mycket klumpigare, men då fick jag se en liten, liten fläck på min vante....uhhu, mina 10krs vantar från maxi, haha.

Väl på jobbet ser jag mig i spegeln (vi har massor) och ser att jag har glömt att ta på mig mascara, det är typ toppen över i:et för mig, har bara glömt mascaran en gång tidigare. Nu låter det som jag sminkar mig massor men det gör jag inte, men är det så att jag ska göra nåt så är det mascara jag använder....
Tur att jag var hem på lunchen för att gå ut med Tyzon, så att jag fick rätta felet, det blev mycket bättre.

Efter jobbet hängde jag med Lisa hemma hos mig, medans grabbarna våra var på hockey, Jag åkte med Lisa för första gången! Det var spännande, hon var duktig.
Vi tittade på idol och åt chokladpudding, mums. Sen har jag och Peter ätit räkor i kväll, det gjorde vi när han kom hem, det var gött, som man säger här....

Puss och godnatt

Kommentarer
Postat av: lisa pettersson

ja det var mysigt....gott med pudding:)Det gick bra att köra hem, men som sagt så lägger sig micke i väldigt mycket när jag kör!!Som peter så fint sa; Skulle du vilja att någon la sig i när du körde?!

Han ba; men för fan ligg i 120 nu..jag ba men jag ser ju knappt, jag vill ligga 110!!hihi...så var resan hem...ungefär...puss puss

2008-09-19 @ 10:47:18
Postat av: Iza

vad åkte ni för första ggn ?? :S

fasiken vad gott med räkor! jag får nog ta och köpa det imorgon.

Puss :)

2008-09-19 @ 21:17:31
URL: http://izable.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0