I ditt ansikte!!

Det nya programmet I ditt ansikte började igår, starring Bobbo Krull, Martin Soneby och Magnus Betnér,  I programmet ska de ge sig ut på de platser Magnus brukar "skoja" om. Han är standup komiker, Martin Soneby är lärling och i går skulle han dra ordvitsar i en taxi, det var as kul. Sen skulle de vara i kyrkan och ha show, då de då "skojade" om just den kristna tron.
Såhär är det va.. jag har nog svårt för Betnér fast ändå inte. När han pratar talar han typ i samma tonläge hela tiden och så brukar han inte röra en min, vilket gör det jätte svårt att läsa honom, fast jag tycker att han är så jäkla rolig, faktiskt.

För er som inte brukar gå in på Ikanohuset hemsida, gör det och kolla in veckans hetaste vara.
Jag kan hjälpa er med adressen, för att underlätta: http://www.ikano-huset.se/vadhander/modetips.aspx
Nice, haha.

Kram

Kommentarer
Postat av: Marina

hej vännen! saknar dig! kram kram

2008-09-16 @ 18:28:18
URL: http://marre10.blogg.se/
Postat av: David

Mäktig bild!! Värsta Ginamodellen :)

2008-09-16 @ 18:48:01
Postat av: Helene

Haha, "veckans hetaste" Alldeles klockrent ju! :P

2008-09-16 @ 20:22:38
Postat av: mellansyrran

vad söt du va......;) värsta modellen, värsta grymma tjejen:)

Puss

2008-09-16 @ 23:21:29
Postat av: Iza

varför ser jag ingen bild? :S

2008-09-17 @ 16:43:29
Postat av: Iza

haha , jaha! nu såg jag :D fiint ;)

2008-09-17 @ 16:45:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0