Killar = mansgrisar

Ja, just nu är jag tillbaka där jag var för många år sen. Jag hatar killar, killar är svin. Fan- Orättvist, som ta det här med innebandyn de för de får allt bästa tiderna ,gejer, så är det och har alltid varit. Just nu så är jag såå arg. Varför är tjejer mindre värda när det gäller sport... Ja, det är bevisat att vi är fysiskt svagare än killar, men är det en ursäkt att trycka ned oss för det. Man blir väl inte bättre för det? Om man får positiv feedback det är då man utvecklas och kan bli bra. Jag förstår inte varför man inte kan dela lika, so om ett märke bara vill sponsra killar.... skit i det märket då, eller ta det och sen dela lika, nåt kan man väl göra åt saken. Killar bara tar och tar. Jobbet som är bakom tänker de inte på, att vi faktiskt hjälper dem vid matcher och sånt. OBS! det här gäller alla klubbar!
Nu fick jag det sagt/skrivet så nu kan jag åka och vara lugn på träningen.

Kram

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej!

Antar att det är mjölby du snackar om jag håller med dig verkligen! Hoppas att allt är bra uppe hos er!

Lovade ju att skriva en kommentar så här kommer en från kalmar!

2008-09-04 @ 18:03:12
Postat av: Iza

men det stämmer så bra! män tror ärligt att de är bättre än kvinnor, det är patetiskt!

2008-09-04 @ 19:22:49
URL: http://izable.blogg.se/
Postat av: mamsen

Visst är det så men vi kvinnor är väldigt snabba på att trycka ner varandra . Vi pratar mer skit bakom ryggen oftast säger killarna rak ut vad dom tycker .kram å puss

2008-09-05 @ 15:52:39
Postat av: mamsen

Visst är det så men vi kvinnor är väldigt snabba på att trycka ner varandra . Vi pratar mer skit bakom ryggen oftast säger killarna rak ut vad dom tycker .kram å puss

2008-09-05 @ 15:55:11
Postat av: mellansyrran

oftas e det väl det bästa laget i klubben som får dom skonsammaste träningstiderna...det iaf min erfarenhet....alltså det lag som ligger i bästa serien...men men. Skyll inte på herrarna skyll på klubben i stort!!!

Puss

2008-09-07 @ 22:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0