Kråksvärm..

Det blev helt svart på himlen nyss av fåglar, tur att man var inne. Tycker att de är lite äckliga....
Har jobbat hela dagen...igen.. Idag var det jätte mycket, men det kändes ändå som om vi hade läget under kontroll.
Imorgon är jag ledig, jippie, fast jag har innebandy match då, hoppas bara att jag får spela.
Jag har köpt ett par jeans, och det måste var de skönaste jeans ever...
här är de... me love Det är det bästa köpet, den här månaden...

Lördag kväll och jag sitter här och skriver, då undrar ni om jag inte har nåt bättre för mig, en kväll som denna, jo för det har jag... Jag sitter och väntar på Lisa som ska komma hit, så ska vi åka och köpa lite käk, sen ska vi hem till mig och glo på film. En mys kväll helt enkelt, nice....

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0