LEDIG IDAG...... skönt

Idag är jag ledig, och jag måste erkänna att det är jätte skönt. Jag var såå trött i morse, eller vi var såå trötta imorse, Tyzon var oxå, jätte trött, han vaknade inte förrän jag tillslut gick upp halv 10, och så länge mina vänner har jag inte sovit på skit länge. Ja, så hur ser mina planer ut en dag som denna när jag är ledig......
Nu sitter jag i lugn och ro och äter min frukost, sen blir det lång promenad mid Tyzon...... ska försöka hinna med nåt avsnitt av gossip girl. Kl 13 ska jag träffa Marina på stan och ta en fika, mysigt.... sen ska jag hem inte göra nåt, ok ska laga mat till min karl som kommer komma hem hungrig.... Ska oxå försöka åka och träna ett pass, för det var typ år och dag sen jag gjorde det..... så jag hoppas att jag kommer i väg......
Sen ska jag ha en lugn kväll med en kopp te...eller nåt.
För att sen hoppa i säng tidigt för att man ska upp och jobba imorgon....

Min minsta syster blev "lite" sur på mig igår.... Hon skulle komma och sova hos mig på fre till lördag för att det var min lediga helg, men nu ska jag jobba på lördag och då blev hon arg på mig.... Hom tror att pengar är viktigare än hon, men så är inte fallet......  Hom hade ändå tänkt att dra någorlunda tidigt för att på lör kväll är det tydligen kulturnatten i norrköping... men sen när var kulturnatten viktigare än mig, hon kan sova här lör i stället, då är inte peter hemma heller..... så kan hon få se min match på sön.... sen får hon köra hem....
men men vill hon inte såå....
Du vet att jag älskar dig...

Nä nu ska jag se ett avsnitt av gossip girl innan lång promenaden...

Kram

Kommentarer
Postat av: Nina.

svar: åh jag skulle också vilja ha, men min sambo är allergisk :( lyllos dig! hihi



kram/nina

2008-09-23 @ 12:46:02
URL: http://totalflopp.blogg.se/
Postat av: Iza

någorlunda tidigt ja , som typ klockan 5... eller något!

men det var ju lördag som var Ginas öppningsdag och allt sådant...

det är inte själva kulturnatten som är viktigare... det är ju typ min enda chans att komma ut och träffa lite nytt folk här i norrköping.

Du har många ggr gått till en fest eller liknade istället för att jag kunde komma hem till dig. så. hejs

2008-09-24 @ 18:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0